Artdeshine sertifitseeritud paigaldaja
Premium klassi tooted, mis annavad tulemusele väga palju kaasa!
Artdeshine-i erilisus
Kvaliteet on olulisem kui kvantiteet
Artdeshine on bränd, mis seab esikohale tipptasemel detailingutooted ja kvaliteetsed koostöösuhted. Nende eesmärk ei ole lihtsalt turule toodete toomisega, vaid sihipärane partnerlus detailinguspetsialistidega, kes jagavad samu väärtusi – pühendumust kvaliteedile, innovatsioonile ja erakordsetele tulemustele.
Ettevõtte koostööpartneriteks on detailerid, kes mitte ainult ei kasuta parimaid tooteid, vaid ka eristuvad oma professionaalsuse ja teenuse kõrge taseme poolest. Artdeshine usub, et õige partnerlus tugevdab kaubamärki ja tagab, et kliendid saavad alati oodatud tipptasemel tulemused.
Detailinguspetsialistid, kes soovivad oma ettevõtte viia uuele tasemele ja liituda kvaliteedile pühendunud võrgustikuga, on oodatud kandideerima Artdeshine’i sertifitseeritud partneriks. See on võimalus astuda sammu edasi ja eristuda detailingutööstuse tipptegijate seas.
Teekonna algus
Kuidas sündis Artdeshine?
Artdeshine’i teekond sai alguse 2000. aastal, kui nende asutaja Alfred Yow hakkas tegelema autode detailimisega. Nagu paljud teisedki, õppis Alfred omal käel läbi pideva katsetamise ja vigade parandamise. Oma oskusi arendades jõudis ta lõpuks värviparanduse kunstini. 2004. aastal asutas ta mobiilse detailimisettevõtte, et laiendada oma kliendibaasi ja pakkuda laiemat valikut teenuseid. Tol ajal oli värvikaitsetehnoloogia alles lapsekingades ning Alfred kasutas peamiselt traditsioonilisi vaha- ja hermeetikutooteid sellistelt kaubamärkidelt nagu Meguiar’s ja Turtle Wax.
-
aastate alguses ei olnud keraamilised kaitsed sellisel kujul, nagu me neid täna tunneme, veel leiutatud ega ülemaailmselt kättesaadavad. Tööstuses kasutati peamiselt vaha ja hermeetikuid kui standardseid värvikaitsemeetodeid. 2001. aastaks, neli aastat pärast mobiilse detailimisettevõtte käivitamist – ja tunnistusena tema jätkuvast edust – otsustas Alfred oma äri laiendada, avades väikese detailimissalongi, mis keskendus detailimisele, värviparandusele ja vahatamisteenustele.
Varased keraamiliste kaitsete valemid olid üsna algelised ja võrreldes tänapäeva standarditega ei olnud nende jõudlus ega vastupidavus kuigi muljetavaldavad. 2007. aastal toimus nanotehnoloogial põhinevate katete innovatsioon, mis oli suur läbimurre kogu tööstusele. See uuendus kujundas lõpuks tänapäeval tuntud keraamiliste katete turu.
- aastal hakkas Alfred katsetama keraamiliste kaitsetega ja tutvus DuPonti loodud Hypercoatiga. DuPont oli üks esimesi ettevõtteid, kes töötas välja ja turustas seda, mida praegu tuntakse keraamiliste või SiO₂-põhiste katetena. Järgmise kahe aasta jooksul sai Hypercoat tema peamiseks värvikaitsevahendiks, andes talle sügavama arusaama ja kogemuse selles kiiresti arenevas valdkonnas. Samal ajal sai talle selgeks, et tööstuses on vajadus ja võimalus millegi veelgi innovaatilisema järele.
Artdeshine kui koostööpartner
Artdeshine sertifitseeritud detailer
Võta minuga ühendust!
Olen alati nõus vastama küsimustele, arutama ning soovitama võimalusi teie auto puhastamiseks või kaitsmiseks.
Helista mulle
Kirjuta mulle
Millal olen avatud?
lahtioleku aega ei ole.